2012. június 25., hétfő

hát na :D

Hát na megint rászántam magam hogy írjak :D
De hol is kezdjem e kis zűrős életemben/ világomban ??!!
Először is leérettségiztem Infóból!! Istenem még most is alig hiszem el!! Célba értem a kitűzött célt elértem a 4-es számomra tökéletes!! Boldog vagyok -Igen!!! :)
Juj VAKÁCIÓ van sosem örültem még ennyire a hosszú nyári szünetnek de ennek is eljött az ideje!!
Igen ez az év számomra elég gázos volt és nem csak Miatta hanem úgy minden miatt összejöttek így idén-re!!!
Remélem a szeptembertől jobb dolgok várnak rám!! :D
Évinél az a szombati nap nagyon jó volt, az a nyugalom meg minden nagyon jó volt KÖSZÖNÖM :) <3
Mielőtt elkezdtem írni annyi minden volt bennem most meg csak turkálok az agyamban miről is akartam még írni!!
Ja hát persze hogy is hagyhatnálak ki Téged? Pont téged ami miatt örülök hogy szünet van!! sajnálom is mert igy nem láthatlak se téged se a többieket de jobb ez így neked is nyugtod van nekem is!!!

Panka ez rosszul esett!! Lehet csak elfelejtettél de akkor is :(
NYÁR  VAN !! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése