2012. július 9., hétfő

mert kell

még 53 nap szabadság!!!
Szabadság?? Nem is tudom ez-e a megfelelő szó ? Igaz hogy meg szabadultunk a minden napi terhektől hogy suliba kell menni, hogy tanulni kell, hogy végig kell ülni az összes órát , DE ezáltal a barátoktól való szabadulás is vele járt aminek már kevésbé örülök!!!! :(
Istenem nagyon hiányoztok főleg Masnis-lány és Évi!! hiányzik a sok hülyülés amiket letudtunk művelni nap mint nap a szobában!!! 
Persze hiányoznak a többiek is nem kell félre érteni mert minden nap történt valami érdekes most meg olyan üresek a napjaim!!
Az elkövetkezendő hetekben ismét átveszem a 11.-es Matekot a Máté miatt mert ugye bár nagyon úgy néz ki hogy nem lesz pótvizsga tábor ami sztem tök kicseszés mert hogy készüljenek fel szerencsétlenek.????!!!! Hát megteszek minden tőlem telhetőt de így olyan nyomás nehezedik rám hogy vmilyen szinten akkor felelő leszek azért hogy a Máté átmenjen de nem tom remélem tudni fogom!!








Hát voltam nem olyan rég bulizni az Erikékkel
 Kecskeméten meg ott volt a Máté,az Ádám, a Tóth Bia, az Dodó, az Andris meg a Liza is, meg az Erik tesója meg  még páran hát jó kis éjszaka volt azt meg kell hagyni. Rég buliztam ilyen jót mint most!!!









Múlt héten voltam Cegléden strandolni hát nem volt olyan jó mert nem tudtunk csúszdázni  de azért elment az a nap is! 
Annyira lassan telik a szünet hogy nem igaz meg ez a hőség is!! áááááááááá nem jó ez így.
Am jól vagyok csak mióta szünet van azóta nem beszéltem Vele és sokszor eszembe jut és olyan késztetést érzek hogy dobjak neki egy SMS-t hogy jó lenne beszélni vagy vmi de nem merek!!
Talán ő már a felejtés útjára lépett és nem akarom zavarni de mi van ha pont ezt várja hogy rá írjak?? Fogalmam sincs mit kéne tennem ezzel kapcsolatban de majd kiderül!!!
Remélem eltudok menni a Masnis-lány sátras bulijára mert az már kezd nyilvánvalóvá válni hogy 21.-e az nem fog össze jönni de még teszek az ügy érdekében lépéseket.
Sajnálom Évim hogy nem tudtunk találkozni szerintem én részemről mindent megtettem most már majd várom hogy jelentkezz ha tudunk találkozni. Szeretlek és a kis ajándékod várja hogy a kezedbe vehesd.
Szeretlek Masnis-lány és Évim és Anime-lány és mindenkit aki el olvasa ezt!! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése