2012. március 24., szombat

..,

Hát úgy gondolom ideje írnom mert már ezer éve nem írtam!! Ezért elnézést is kérek mindenkitől aki olvasná az írásaimat!! :)  
Hát mit is írja? Kezdeném ott hogy a Playboy-lány bulija az jó volt nagyon már amire emléxem!! Úgy vettem észre örült nagyon az ajándékaimnak aminek nagyon örülök mert nem voltam biztos benne hogy jó lesz de végül az lett!!! Volt ott 5 idegen srác akiket nem ismertünk!! kb az első másfél órában sikerült kiütnöm magam a Hüte pálinkájától ami méreg erős volt!4 de hát ez van nem kellett volna annyit innom de hát nem gondoltam hogy ez lesz!!!! 
Szerencsémre a Végzet sem meg a Lélek sem volt ott aminek azért örültem mert nem láttak olyan állapotomban mint a többiek!! így  is elég gáz volt :(
A bulin sikerült jól megfáznom szóval az elkövetkezendő nagyon hosszú héten ami állt 3 napból sikerült hiányoznom ami nem szokásom de most jólesett csak hiányoztak már a többiek!!
Aztán eljött a Kedd amikor suliba kellett menni ami már jó volt!! Szegény Harcos lány beteg lett és hát nagyon keveset tudtunk együtt lenni mert haza is ment délután!! :( 
A Masnis lány aranyos volt. Elvoltunk sztem megint de nekem nagyon hiányzott a Harcos lány!! <3
Tegnap beszéltem a Végzettel és el sem hittem hogy végre emberi hangon beszéltünk nagyon jó volt már!! Megint olyan volt mint régen és ez nagyon jól esett feldobta kicsit a hangulatom!!!
Tegnap egyedül voltam a szobában eszméletlen fura volt és nagyon rossz!!! Sose voltam még a három év alatt egyedül és teljesen szokatlan volt ez a helyzet számomra!! REMÉLEM SOHA TÖBBÉ NEM LESZ ILYEN!!
Hát kb ennyi!!!! 
Most már megpróbálok normális időközönként írni!!!
Tavasz!! <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése