2012. március 6., kedd

A Depis időszak szünetel hála neki.....

Hát Üdv néktek, kik e sorokat olvassák!!!
A múlt héten voltunk jég korizni jó volt meg minden de mégsem tudtam 100%-osan jól érezni magam!! És nem azért mert elestem és beütöttem a térdem ami még ma is tiszta zöld meg nem azért mert bebasztam a csípőm ha nem,  hát miatta!!! Ráadásul ott volt valami idegenlégiós is akkor nagyon nem nyerte el a tetszésem főleg az miatt amit csinált! Jó lehet nem kéne így felvennem de akkor is!!! Tök szar hogy más bármikor beszélhet vele meg a társaságában lehet te meg nem!!! Ekkor még nagyon rossz volt a kapcsolatunk ! Ezen a napon elküldtem neki azt a bizonyos levelet amit a Harcoslánnyal hoztam össze és hát a válasz felettébb bántó volt , akkor úgy éreztem valami eltört bennem !!! És a pénteki nap csak tetézte amikor kajánál jött az újabb pofon!! 
Már vártam hogy péntek legyen és haza mehessek aggasztó volt számomra az a hét!! Este filmeztem amin be is aludtam amikor hirtelen felébredtem kiakartam kapcsolni a gépet de a kíváncsiság felhajtott fb-ra hogy vajon fent van-e ! És persze hogy fent volt ráirtam hogy ha van ideje irjon vissza a levelemre amit azóta irtam neki, majd kikapcsoltam a gépet és elaludtam! 
Reggel felkeltem és megnéztem vissza irt-e és igen , visszairt de még milyen szépen !! Nagyon kedves levelet kaptam tőle amiben bocsánatot kért és írta hogy béküljünk ki!! Ez után teljesen jól telt a napom!! 
Szombaton álmodtam és reggel emlékeztem emberekre az álmomból benne volt ős is meg az a hüte is!!!! 
Az eddigi hetem elég jól telik teljesen fel vagyok már pörögve a hétvége miatt hogy jön a Harcoslány hogy megyünk a Playboy csajhoz tiszta jó lesz Meg hogy itt van a Gitáros lányka is aki még mindig beteg és sajnálom is szeretném ha nem lenne semmi baja és olyan vidám meg dilis lenne mint előtte de majdcsak!!!
Hát most nem jut más eszembe olyan jó lenne hogyha m,inden nap tudnék egy kicsit írni mert így utólag ez nem olyan jó de majd megpróbálok.

Nagy ölelés nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése