2012. március 27., kedd

Magány.....

Az elmúlt napokban nagyon azt érzem hogy egyedül  vagyok és hogy nagyon szeretet hiányom van és ezt nem látja rajtam senki! 
Van egy gyerek aki mindig megölel ha összefutunk ami nagyon jól esik egy nap vagy 10 - 15-ször is képes megölelni és ez nagyon jó! 
Van valaki akinél azt érzem hogy nagyon eltávolodtunk egymástól! Igaz most nem nagyon volt alkalmunk találkozni különböző okok-ból kifolyólag de már találkozunk de mégis azt érzem hogy már nagyon távol vagyunk egymástól pedig nem is olyan régen még nagyon jóba voltunk! Ennek a valakinek bármikor elmondhattam bármit még ha hülyeség volt akkor is ha szomorú vagy boldog voltam akkor is meghallgatott! Biztos hogy én is hibás vagyok de már nem igazán tudod hogyan közeledhetnék hozzá !
 
 Voltak olyan időszakok amelyekről mindig tudtam hogy akkor együtt vagyunk de már ezt sem érzem amikor régen együtt voltunk ő olyankor is már mással van! Persze én is hibás lehetek mert sokat lógtam én is nélküle de úgy érzem ő egy részem lett aki most nagyon hiányzik és csak egy nagy űrt érzek és amikor látom hogy másokkal milyen jól elvan akkor szomorú vagyok hogy velem már nem!! :( Sajnálom de ezt úgy érzem lekellet írnom :'(  HIÁNYZÓL!!

Megvolt a múlt héten a kategóriazárás nekem meglett a "B" kategóriám de szegény Harcos lány 0,02-vel maradt le a "C" kategóriáról amit nagyon sajnáltam mert annyira szerette volna ha meglesz!! 
A Végzettel mondhatni hogy most elfogadható a kapcsolatunk olyan se nem jó se nem rossz! De már nagyon örülök hogy nem vagyunk rosszba! Az nagyon szar volt!
hát kb ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése