2012. március 7., szerda

Így sem jó mert ........

Valójában jelenleg egy dolog van ami felettébb aggaszt !!! Hogy ő  Végzet végleg kiakar készíteni!!!! a Héten már jóban vagyunk de ez talán még rosszabb mint amikor haragban voltunk és kerültem őt!!
Egyszerűen képtelenség lesz számomra ezt végig nézni hogy másokkal milyen jól elvan velem meg teljesen semleges!!!Mert még ha velem is hülyülne vagy nem is tudom akkor jó elviselném de így ez maga a Pokol!!!
Hétvége én már várlak!! Ma megvettem a Playboy lánynak az ajándékát! Mondtam Animé-nek hogy ha csak korábbi busszal tud bejönni akkor nyugodtan eljöhet hozzánk és akkor együtt mennénk a buliba!!! Vele mostanában jól elvagyok elég sokat lógunk együtt és nagyon jól esik hogy velem van!!!
Vegyes érzelmek keringenek bennem a bulival kapcsolatban nagyon várom de ha arra gondolok hogy ő is ott lesz hát akkor már nem is várom annyira!! Nem akarom azt végig nézni hogy másokkal milyen jól el lenne.
Meg félek attól hogy mi lesz ha többet iszok a kelleténél és nem akarok hülyeséget csinálni!!! Lehet kikelnék magamból és balhét csinálnák hát az nagyon gáz lenne!!! De ha ott lesz elkerülöm nagy ívben aztán jól van!!!!
Hát azt hiszem kiírtam mindent magamból mára!!!! 
Szeretlek Titeket!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése