2012. május 24., csütörtök

Jaj ez jó volt :)

Tegnap megírtuk az irodalom év végit ami akkora lesz mint egy ház ez azért elég gáz de most ez van :/
Hát basszus tegnap kétszer is megtámadott a bajszos-cigány ami Úristen! Annyira ijesztő az a kis mázsás cigány!
Hát vele semmi extra nem volt tegnap megint sírt a szája hogy nem ért semmit ezért megírtam neki fb-on de még akk sem világos neki minden ! Ezért holnap megint egy kellemetlennek induló beszélgetés lesz angol óra után! ááááááááááá jaj nekem!!

Ma nem volt semmi extra! Volt nulladik tesi meg matek de semmi nagyon hát az infó előkészítő az nagyon vicces volt a Brigivel, a Mókussal, meg a Palával voltam egy csoportba! Hát a Palát már szétvertem egész előkészítőn csak ütöttem de olyan vicces volt ez az egész! annyit röhögtünk mint az utóbbi időben sosem! ÉS ami még durvább volt hogy elviseltük egymást! :D Ez is a ritka alkalmak egyike!
Am meg semmi nagyon holnap Töri meg nyelvtan év végi hát sok sikert hozzá !! A törire tudtam tanulni de a nyelvtan az már vészesebb!!
Hát most kissé ideges vagyok mert a Bajnóczi Niki beszélni akar velem és azt mondta nagyon komoly és fontos és én már előre félek Az Évi meg a Masnis-lány tudják miről van szó de nem mondják el és ez azért tök izé mert én elmondanám nekik akármiről lenne is szó :( :(
Na mindegy




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése