2012. május 22., kedd

Vége......

Most hogy itt ülök és végig olvastam mindenki blogát azon kezdtem el gondolkodni hogy lehet be kéne fejeznem ezt az egész blogírásos dolgot mert eddig mindig csak tök rossz hangulatúak a bejegyzéseim mert mindig ilyen a kedvem de sztem ez meg senkit nem érdekel :( De ez lehet nagy hülyeség és ha ezt elolvassa pl. a Masnis-lány vagy az Évim le leszek baszarintva hogy ez mekkora hülyeség! De mégsem kéne befejeznem mert jelenleg ez az a hely ahol ki írhatom magamból a fájdalmat,a bánatot! http://sirmy.net/wp-content/blogs.dir/3/files/2009/05/konchilis___sna_by_eliara.jpg


Akit nem érdekel az ne olvassa el!
Ma az Edinámmal nagyon elvoltam függetlenül attól hogy előttünk ült a drágaság és kurvára idegesített! De ez az Edina akkora dili hogy nem igaz! Basszus annyit röhögtem rajta :D Főleg azon a beszólásán amit rá tett! :D
Köszi Edina hogy vagy nekem !
Vele meg minden kezd rosszra fordulni vagy lehet csak én látom így de érzem ott bent ---> ♥
 http://www.varbak.com/kepek/b%C3%A1nat-k%C3%A9pek-nb6377.jpg
Megint kezdek visszaesni a mély depresszióba amiből már láttam kiutat de mintha egy nagy követ gördítettek volna elém és megint csak egy helyben toporgok mit egy pólyás baba. :(
Megvagyok fázva és ez tök szar mert holnap az Edinával jég-kásázni készülünk hát faxa lesz így jég-kásázni
de nekem már mindegy! :/
Jaj istenem megint hosszú hétvége és már nagyon várom :)
Már csak 3 és fél hét van a suliból bassza meg! Nem akarlak elhagyni titeket 10 hétre ---->Edina, Szilvi, Panka, Fruzsika
Évi és Masnis-lány hát mi lesz velem nélkületek!! nem akarom!!!! Nem, Nem, Nem és nem :'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése