2012. május 11., péntek

Vajon!



Van egy új sorozat aminek megnéztem az első évadát az a címe hogy "Awkward"-Kínos". Nagyon jó kis sorozat nagyon bejött !!Van benne egy olyan rész amikor azon filózik a csaj hogy "vajon a döntéseink vagy a véletlenek befolyásolják a sorsunka??"Ebbe van valami én is elkezdtem rajta filozni !!
A Végzeten jutott ez eszemben hogy nem hagyom magam, nem szaladok egy olyan szekér után ami már úgyse vesz fel végleg lemondtam róla!Szaladjon csak a számára igazi NŐ után aki szintén nem fogja őt felvenni!
Pont ugyan azt csinálja mint én csak éppen mással! Fáj nekem amit művel főleg a szemem láttára de nem tok mit csinálni ellene! Ezért inkább lemondok róla hogy nekem jobb legyen, hisz őt úgyse érdekli különösebb képen. :'(
Ez már a második hosszú hétvége ami tök jó csak éppen elgondolkodtam azon hogy már alig megyünk suliba szinte teljes hetet már nem is megyünk és ez kicsit aggaszt mert mi lesz velem a nyáron a Masnislány, a Harcoslány, az Animelány meg a többiek!!
olyan nagy volt vasárnap elmentünk fagyizni meg a Pennybe és láttam egy embert és kiellett hívnom hozzá a mentőt mert nem kapott levegőt!! Olyan büszke voltam magamra hogy valami jót tettem ez nagy örömmel töltött el!!
 Manapság nem vagyok a helyzet magaslatán!! Megint egy depis korszakomban vagyok mert döntéseket hoztam és ennek ez a következménye!El kell őt felejtenem végleg! El kell vágnom a szálakat amelyek hozzá fűződnek mert másképp magam teszem tönkre!! Szegény nem tud semmiről és ő is rosszul érzi magát emiatt de neki nem kell!!Nem várhatom el hogy ő változzon vagy másképp viselkedjen csak azért hogy nekem jobb legyen!!
Nagyon jól esik hogy sokan megkérnek hogy megint legyek olyan vidám mint régen de ez most nem fog menni egy ideig sajnos!!Tegnap elő készítőn Tibi bácsi is megkérdezte hogy jól vagyok-e mert hogy nagyon szomorúnak tűnők!!! És ez is nagyon jól esett. Meg ma is amikor tartottam azt a szar elő adást akkor is olyan nagyot mosolygott rám és az is jó volt!!
Megszeretném köszönni a Harcoslánynak és az Animelánynak hogy mellettem vannak és nem hagynak magamra!!!!
Annyira rossz mostanában de remélem lesz még jobb is!!! mert nekem is hiányzik a régi önmagam!!!! :'(




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése