2012. május 15., kedd

Talán,...

MÁr második hete vagyok depis és tudom ez nem igazán van rendjén mert én nem ilyen vagyok!!!Hogy milyen is vagyok? Hát aki ismer az tudja hogy ez teljesen nem én vagyok!!!
Ilyenkor előjön valami más talán a másik felem ami valójában ilyen csak nem ez van megszokva vagy nem tom!! Lényeg hogy én sem és mások sem ezt a felemet szerették/kedvelték meg !!!
Tegnap Kenny megkérdezte jobban vagyok-e de tök jó szándékkal én meg leüvöltöttem a picsába! Aztán sajnáltam a dolgot és elnézést kértem tőle aztán tök jót beszélgettünk!!! Próbált felvidítani meg minden hát --->jól esett!!!
8.Óra után a Végzettel együtt jöttünk ki a suliból és tök aranyosan megkérdezte hogy mi a baj meg hogy mért nem mondom el neki meg ilyenek de nem igazán akartam elmondani mi bánt de aztán meg kérdezte leszek-e fb-on én meg mondtam hogy ja és azzal ott is hagytam!!!
Fb-on addig beszélgettünk este hogy végül elmondtam neki mindent és most nem igazán tudom hogy érintette ez a dolog nem akarom hogy azért változzon hogy nekem jó legyen!!!
Aztán azt mondta hogy beszélni akart velem csak nem talált rá megfelelő pillanatot és úgy néz ki hogy majd ma!!
Hát nem is tom tartok kicsit ettől a beszélgetéstől mert nem akarom ennél bonyolultabbá tenni a dolgokat de jól van rászánom magam és beszélek vele!!! Végül is ennél rosszabb már nem nagyon lehet!!
MA érettségizik az Évim-->bioszból, holnap meg az Anitám--->Föciből! Hát sok sikert kívánok nektek és remélem mindannyiunknak nagyon jól fog sikerülni!!!! Küldök nektek egy nagy béka ölelést
Jövő héten ránk kerül a sor infóból igaz Szilvi, Annus?? Nekünk is hasonló jókívánságok szólnak és persze a békaölelés!!!
ÉS aztán ha sikerül mindenkinek jóra akkor meg Évim és Anitám kb. így fogunk kinézni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése